HEADline

HEADline

HEADline, het ledenmagazine van HEAD, wordt vijf keer per jaar verzonden naar de leden, sponsors en relaties van de vereniging. Daarnaast kunnen niet-leden zich op de HEADline abonneren.

Een artikel aandragen voor HEADline

HEADline is het blad van en voor zorgfinancials. HEAD-leden die interesse hebben in het leveren van een bijdrage aan het magazine kunnen contact opnemen met Petra de Lange: redactie@headonline.nl. In welke vorm of frequentie dit gebeurt kan in overleg worden vastgesteld en varieert van het noemen van een suggestie voor een artikel tot de interesse in deelname aan de communicatiecommissie.

Adverteren in HEADline

Voor 2017 vindt u alle specificaties, deadlines, verschijningsdata en advertentietarieven hier.

Bohn Stafleu van Loghum is de partner van HEAD bij het uitgeven van de HEADline. Afspraken rondom advertenties in de HEADline maakt u met Richard Arnoldus, tel. 030 6383937, mobiel 06 27189442 of e-mail r.arnoldus@bsl.nl. HEAD-sponsors onderhouden het contact over adverteren in HEADline met Petra de Lange tel. 088 2343630 of e-mail redactie@headonline.nl.

Abonnement op HEADline

In 2017 kost een jaarabonnement (5 nummers) op HEADline € 53,30 excl. BTW per kalenderjaar.

De communicatiecommissie

De communicatiecommissie van HEAD bestaat uit:

  • Pim Diepstraten (voorzitter), Finance Ideas B.V., Utrecht
  • Natasja Baroch, Zuidwester, Middelharnis
  • John Bierings, Stichting Koraalgroep, Boxtel
  • Hans Bonté, Zinzia Zorggroep, Renkum
  • Mirjam Flantua, Verenigingsbureau HEAD, Assen
  • Ronald Jager, GROW BV
  • Petra de Lange, Verenigingsbureau HEAD, Assen
  • Reinald van der Meer, GGZ Noord-Holland Noord, Heiloo
  • Gerrit Poortman, SDB Ayton, Leidschendam
  • Bernard de Vries Robles, De Vries Robles Management Consultancy, Ommen

Vijf keer per jaar zit de communicatiecommissie bij elkaar om de inhoud van HEADline te bepalen. Artikelen worden deels op eigen initiatief ontwikkeld en deels aangedragen door leden, sponsors of anderen. Voor het beoordelen van deze artikelen zijn actualiteit en oog voor ontwikkeling zwaarwegende punten. Daarbij komt het verband met de werkzaamheden van de head's. Hierbij wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met indeling van de sectoren. Op basis van de ontwikkelingen binnen de vereniging, zoals een doelgroepenbeleid, worden de criteria van de communicatiecommissie ook continu aangescherpt. Naast de periodieke ontwikkeling van de HEADline richt de communicatiecommissie zich momenteel op de ontwikkelingsmogelijkheden voor de digitale communicatie van de vereniging.